Ölkə

Ənənəvi yoxsa rəqəmsal marketinq? – Mütəxəssis rəyi

Ənənəvi yoxsa rəqəmsal marketinq? – Mütəxəssis rəyibackend
  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Hər gün yeni bir marketinq üsulu ilə qarşılaşırıq. Əslində, bu yeni strategiyaların böyük əksəriyyəti mövcud rəqəmsal marketinq üsullarının törəmələridir. Bu vəziyyət marketinq üsullarını ənənəvi və rəqəmsal olaraq iki əsas qrupa ayırır. 

Bu terminlər arasında hansı fərqlər var? 

Ənənəvi marketinq üsulları ilə edəcəyiniz reklamlar müəyyən zaman aralığında istehlakçıya göstərilir və bu müddət ərzində potensial müştəriləriniz sizin reklamlarınızı görməyə bilər. Rəqəmsalda isə belə deyil. Rəqəmsal marketinq ilə reklamlarınız 24/7 aktiv olur.

Potensial müştərilərinizin reaksiyasını birtərəfli reklam etməyə imkan verən ənənəvi marketinqlə ölçə bilməzsiniz. Çünki bu üsulda müştərinin reklamı görəndə və ya eşidəndə necə reaksiya verəcəyini bilmirsiniz. Xüsusilə rəqəmsal marketinqin sosial media qolunda şərh və mesajlaşma kimi ünsiyyət variantları da var. Elanı görənlər öz fikirlərini bildirərək sual işarələrini tez həll edərək real müştəriyə çevrilə bilərlər.

Rəqəmsal reklamların ölçülə bilən olması mühüm üstünlükdür. Reklamın üzərinə nə qədər insanın klik etdiyini və nə qədər insanın həmin məhsulu aldığını görə bilərsiniz.

Ənənəvi marketinq sırf şans məsələsidir. Çünki bəzən reklamlarınızı görənlər sizin potensial müştəriləriniz olmaya bilər. Rəqəmsal marketinqdə reklamlarınızı kimin göstərəcəyini təyin etmək imkanınız var.

Beləliklə, məhsul və xidmətlərinizlə maraqlanan insanlarla birbaşa əlaqə saxlaya bilərsiniz. Rəqəmsal marketinqin pulsuz dünyası hər gün yeni bir qapı açır, ənənəvi marketinq də isə bir qapı bağlanır. Buna görə də rəqəmsal marketinq nümunələri çoxaldıqca, bu siyahıya yeni bir maddə əlavə edilə bilər.

Vətən Aslanov,

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi