Ölkə

Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 300-1500 MANAT – 21 VAKANSİYA

Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 300-500-600-700-800-1000-1200-1500 MANAT – 21 VAKANSİYAbackend
  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

VAKANSİYA 1

Air Group

Nəqliyyat xidmətlərinin təşkili şöbəsinin koordinatoru

Son tarix 19 fev 2023 [email protected]

Namizədə tələblər:

  • Namizəd: bəy
  • Təhsil: Ali;
  • Təcrübə: ən azı 1 illik iş təcrübəsi;
  • Yaş: 22 – 40;
  • Səliqəli zahiri görünüşü olmalı;
  • Məsuliyyətli, diqqətli, işə ciddi yanaşmalı və davamiyyətli olmalı;

İş barədə məlumat:

  • Nəqliyyat vasitələrinin göndərilməsinə və xətdən qayıtmasına nəzarət etmək, nəqliyyat vasitələrinin xətdən vaxtında qayıtmadığı bütün hallar haqqında rəhbərinə məlumat vermək;
  • Növbə zamanı sifarişlərin izlənilməsi, koordinasiya edilməsi;
  • Avtomobillərin başlanğıc məntəqədən son məntəqəyə kimi hərəkətinə nəzarət;
  • Optimal marşrut xətlərinin hazırlanması;
  • Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların tam şəkildə və vaxtında icra edilməsinin təmin edilməsi.

Əlavə məlumatlar:

  • Əmək haqqı: 650 AZN
  • İş qrafiki: Növbəli
  • AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
  • Korporativ nömrə və danışıq balansı

Uyğun namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Nəqliyyat xidmətlərinin təşkili şöbəsinin koordinatoru” sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.

 

VAKANSİYA 2

Qala Group

Təchizat üzrə mütəxəssis (Təmir -tikinti sahəsində)

Son tarix 19 fev 2023 [email protected]

Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca vəzifə öhdəlikləri və məsuliyyətlər: 

  • Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq icra etmək;
  • Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
  • Açılmış sifariş formalarının analizi;
  • Satınalma sorğularına nəzarət, yoxlanılması və hesabatlarının hazırlanması;
  • Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
  • Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;
  • Satınalma prossesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək;
  • Hesabatların hazırlanması və analizi, satınalma sorğularının hazırlanması, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarəolunması;
  • Təchizatçıların seçimi və qiymətləndirilməsi;
  • Ödəniş sorğularını həyata keçirmək, ödənişlərə nəzarət etmək;
  • Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması.

Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca tələblər (təhsil, sertifikat, iş təcrübəsi, əcnəbi dil bilikləri və s.):

  • Ali təhsil
  • Təchizatın xüsusən Tikinti-Təmir sahəsində ən az 3 il iş təcrübəsi
  • 25-40 yaş
  • Təchizat və satınalma prossesləri və ümumi prinsiplərini anlamaq
  • Təchizatın planlaşdırılması və təchizatçıların performansının qiymətləndirilməsi bacarığı
  • Danışıqların aparılması bacarığı, təchizatçıların arasında düzgün seçim etmək bacarığı
  • Bazarı təhlil etmək bacarığı
  • Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı
  • Satınalma müqavilələrin tərtibatı haqda ümumi anlayış
  • Dil bilikləri: Ingilis, Azərbaycan və Rus dilləri – yaxşı səviyyədə
  • MS Office proqramları, 1C biliyi
  • Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları
  • Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarığları

İş rejimi – həftədə 5 günlükdür

iş saatları – 09.00-18.00

1 saatlıq nahar fasiləsi

AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.

Namizədlərdən şəkilli CV-lərini “Təchizat üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə göndərmək xahiş olunur.

Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

 

VAKANSİYA 3

Color Cassia

Satış təmsilçisi

Son tarix 21 fev 2023 – [email protected]

İş şəraiti:

  • Əmək haqqı fix 600 AZN + satışa görə bonuslar
  • Karyera yüksəlişi vəd edilir
  • Həftədə 6  iş günü və 1 gün istirahət
  • Bakı şəhəri, N.Nərimanov rayonu, Ceyhunbəyli Hacıbəyli 38.

Tələblər:

  • Azərbaycan dili əla, rus dili blənlərə üstünlük verilir
  • Satış sahəsində (mebel sahəsində) təcrübə arzuolunandır
  • Xanım namizəd
  • 38 yaşa kimi

Bacarıqlar və vəzifə öhdəlikləri:

  • Ünsiyyətcil, təşəbbüskar
  • Satış etmək qabiliyyətinə malik olmalı
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf etdirən
  • Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək, məhsullar haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək
  • Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək

CV-lərinizi “Satış təmsilçisi” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

 

VAKANSİYA 4

Daşkəsən Dəmir Filiz MMC

SƏTƏM şöbəsinin müdiri

Son tarix 19 fev 2023 [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • SƏTƏM fəaliyyətini təşkil etmək, iş bölgüsü aparmaq və ona rəhbərlik etmək;
  • Cəmiyyətdə sağlam və təhlükəsiz əmək şəraitini təmin etmək, təhlükəli və zərərli istehsalat amillərinə nəzarəti təşkil etmək və bu istiqamətdə rəhbərliyə təkliflər vermək;
  • Sağlamlığın qorunması, əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik, mülki müdafiə və yanğın təhlükəsizliyi, ətraf mühitin mühafizəsi sahələri üzrə işlərin planlaşdırılmasının təşkilinə və icrasına nəzarət etmək;
  • Hasilatda sağlam və təhlükəsiz əmək şəraitinin yaradılmasında fərqlənən işçilərin həvəsləndirilməsi, eləcə də sağlamlığın qorunması, əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik, mülki müdafiə və yanğın təhlükəsizliyi, ətraf mühitin mühafizəsi sahələri üzrə Qanunvericiliyin və Cəmiyyətdaxili normativ sənədlərin tələblərini pozan, Baş direktorun əmr və göstərişlərini yerinə yetirməyən rəhbər və digər işçilərə intizam tənbehlərinin tətbiqi barədə rəhbərliyə təkliflər vermək;
  • İstehsalatda baş vermiş bədbəxt hadisələrin, peşə xəstəliklərinin səbəblərinin və vəziyyətinin təhlil edilməsi, qarşısının alınması və əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması üzrə profilaktik tədbirlərin hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
  • Cəmiyyətdə xidmət göstərən podratçı/subpodratçı təşkilatlar tərəfindən sağlamlığın qorunması, əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik, ətraf mühitin mühafizəsi və yanğın təhlükəsizliyi sahələri üzrə işlərin təşkilinə və aparılmasına nəzarət etmək;
  • Cəmiyyətdə işçilərin ixtisas üzrə biliklərini yoxlayan komissiyanın işində iştirak etmək;
  • Cəmiyyətdə ətraf mühitə zərərli fiziki təsirləri tənzimləyən tələb və normaların tələblərinin yerinə yetirilməsinə nəzarəti həyata keçirmək;
  • Ətraf mühitin əlverişli ekoloji vəziyyətinin təmin edilməsi, ekoloji şəraitin yaxşılaşdırılmasına yönəlmiş tədbirlərin həyata keçirilməsini və nəzarəti təşkil etmək;
  • Cəmiyyətin bölmələrində əmək şəraitinin və əməyin mühafizəsi vəziyyətini yoxlamaq, əməyin təhlükəsizliyi və üzrə qanunvericiliyin yerinə yetirilməsində və digər normativ aktları üzrə müəyyən edilmiş nöqsanları aradan qaldırmaq haqqında vəzifəli şəxslərə və digər məsul işçilərə öz səlahiyyəti çərçivəsində icrası məcburi olan göstərişlər vermək;
  • Aşkara çıxarılmış çatışmazlıqların aradan qaldırılması üzrə tədbirlərin işlənib-hazırlanmasında iştirak etməklə, bu barədə Cəmiyyətin Baş direktoruna məlumatlar vermək;
  • Müəssisələrinin ətraf mühitə təsirlərin əvvəlcədən qiymətləndirilməsi üzrə işlərin təşkili və nəticələrin rəhbərliyə çatdırılmasını təmin etmək;
  • Sağlamlığın qorunması, əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik, mülki müdafiə və yanğın təhlükəsizliyi, ətraf mühitin mühafizəsi sahələrinin təkmilləşdirilməsi üzrə rəhbərliyə təkliflər vermək;

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 5 illik iş təcrübəsivə idarəetmə sahəsi üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi;
  • İstehsalat təcrübəsinin olması üstünlükdür;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə İngilis və Rus dili;
  • MS Office proqramları üzrə biliklər.

Digər məlumatlar:

İş yeri: Bakı şəhəri, Mikayıl Müşfiq 2H

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “SƏTƏM şöbəsinin müdiri” qeyd etməklə və minimum əmək haqqı tələbini göstərməklə elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

VAKANSİYA 5

Golden Globe International

Sales Executive

Son tarix 20 fev 2023 – [email protected]

Responsibilities:

  • Drive a company’s business growth and increase its revenue / net profit:
  • Generate sales leads and expand the customer base (acquiring new clients);
  • Identify and develop profitable business opportunities;
  • Track new markets and emerging trends locally and internationally;
  • Build new and nurture existing relationships with internal / external clients (at senior executive levels), industry professionals, suppliers;
  • Define and track on partner performance metrics
  • Create and optimize effectiveness of sales and marketing campaigns / activities;
  • Search for new tenders in private and public sector, control of tendering process;
  • Set up meetings, conduct presentations and negotiations on potential partnerships and projects;
  • Attend industry functions make sales calls, host familiarization trips, info tours;
  • Create, implement and manage an annual business development, marketing and sales plans
  • Conduct periodic market research and competitive analysis (products, relevant sales, marketing data etc)
  • Analyze new / existing customer behavior for product development and increase of sales
  • Develop business proposals and presentations
  • Prepare all documents and information for RFPs

Qualifications:

  • Bachelor degree in business, marketing or related field.
  • Minimum of 1 year experience in Hospitality, Tourism Sales, Operations,
  • Sales Management in hotel industry, destination management organization, tourism-related entity or appropriate field.
  • Education and experience may be evaluated to meet minimum requirements.
  • Knowledge of leisure travel and hospitality, and other related tourism industries required.

Compensation: 800 AZN+incentive

 

VAKANSİYA 6

Novas Agro

Baş mühasib

Son tarix 19 fev 2023 – [email protected]

İş şəraiti:

  • İş yeri Zirə qəsəbəsində yerləşir;
  • 6 günlük iş qrafiki;
  • Saat 08:30-17:30;
  • Əmək haqqı: müsahibə əsasında namizədin bilik bacarığına görə dəyişir.

Vəzifələr:

  •  Maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotunun siyasətini, prosedurlarını və qaydalarını hazırlayır;
  • Bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət edir;
  • Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil və nəzarət edir;
  • Maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında hərəkətinin düzgünlüyünün yoxlayır;
  • Kassa və bank əməliyyatların, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyatların və hesab-fakturaların uçotunun düzgünlüyünə nəzarət edir;
  • Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsini təşkil və nəzarət edir;
  • İnzibati və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından düzgün silinməsinə nəzarət edir;
  • Dövlət büdcəsinə məcburi ödəməli, Dövlət Sosial Sığorta Fonduna ayırmaları, digər rüsum və ayırmaların ödənilməsinə nəzarət edir;
  • Mühasibat sənədlərinin çoxaldılması, tərtib edilməsi və arxivə təhvil verilməsinin müəyyən edilmiş qaydada və düzgün yerinə yetirilməsinə nəzarət edir;
  • Debitor və kreditor borclarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini təmin edir;
  • Ayın bağlanmasını həyata keçirir;
  • Biznes planlarının və büdcələrin tərtibatı üçün materialların hazırlanmasına nəzarət edir;

Tələblər:

  • Təhsil: Maliyyə sahəsi üzrə ali ixtisas təhsili
  • Təcrübə: Aqro sahədə (Kənd təsərrüfatı) iş təcrübəsi
  • 1C proqramında işləmək bacarığı;
  • IFRS (beynəlxalq mühasibat uçotu standartları) üzrə bilikləri olanlara üstünlük verilir
  • Məsuliyyətli, kollektivdə işləmə bacarığı;

 

VAKANSİYA 7

Massi

Ofis Meneceri

Son tarix 20 fev 2023 – [email protected]

İcra edəcəyi iş:  

  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları və vəzifə öhdəliklərini vaxtında yerinə yetirmək
  • Müştərilərin qarşılanması və çay təqdim olunması
  • Gündəlik sənədləşmə və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi
  • Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması
  • Müqavilələrin hazırlanması.

Tələblər:

  • Xanım namizədlər
  • Yaş həddi: 18 – 25
  • Komputer biliyi: MS Office (Word, Excel);
  • Xoş və səliqəli görünüş, məsuliyyətli, pozitiv, gülərüz.
  • Azərbaycan dilində səlist danışmalı, qrammatik cəhətdən mükəmməl bilməli
  • Əla ünsiyyət qurmaq və komanda üzvü olmaq bacarığı.

İş şəraiti:

  • Stabil iş
  • AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
  • Korporativ nömrə ilə təmin ediləcək
  • Əmək haqqı – 600 azn
  • İş rejimi: 6 gün 09:30-dan 18:30-dək (həftədə 1 dəfə bazar günü istirahət)
  • İş yeri: : Bakı Nizami r-nu, Heydər Əliyev pr 115, Caspian Sport Plaza B korpus

Xahiş olunur yalnız xanım namizədlər CV-sini “Ofis menecer başlığı ilə [email protected] ünvanına göndərsinlər.

 

VAKANSİYA 8

Embawood

PR menecer (Madeyra brendi)

Son tarix 18 fev 2023 – [email protected]

İş qrafiki: 5 günlük / 09:00 – 18:00
İş yeri: Bakı, Azərbaycan.

İşin təsviri:

  • Hədəf kütlə gözləmələrini ölçməyə istiqamətli ictimaiyyət araşdırmaların icra edilməsi
  • Şirkətin hədəf, məhsul və ya xidmətlərini tanıtmaq üçün strategiyaların  inkişaf etdirilməsi
  • Şirkət daxili və şirkət xaricindəki fəaliyyətlərin təşkil və idarə edilməsi
  • Sektora istiqamətli rəqib analizi və bazar araşdırmalarının aparılması
  • Şirkətin imic və logo işlərində yaxından iştirak edilməsi
  • İllik ünsiyyət plan və büdcələrinin meydana gətirilməsi
  • Yeni ünsiyyət və satışa çıxarma trendləri ilə fürsətlərin izlənməsi
  • Reklam agentlikləri və media şirkətləri ilə koordinasiyanın təmin edilməsi
  • Hazırlanmış mətbuat bülletenlərinin nəzərdən keçirilməsi və təsdiqlənməsi
  • Media fəaliyyətlərinin proqramlaşdırılması
  • Mətbuatın izlənməsi və aidiyyatı xəbərlərin ötürülməsi
  • Müəssisə haqqında çıxan xəbərlərin izlənməsi və monitorinqi
  • Marketinq şöbəsi ilə birlikdə tanıtım və marka fəaliyyətlərinin inkişaf etdirilməsi
  • Marketinq məqsədlərinə çatmaq üçün yerli, regional və beynəlxalq ictimaiyyətlə əlaqələr kampaniyalarının əlaqələndirilməsi
  • Sosiyal media hesablarının aktiv olaraq idarə olunmasının təmin edilməsi
  • Web saytlar üçün çıxarılan məzmunların nəzarət və idarə edilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil (marketinq, jurnalistika səhəsində)
  • Ən azı 3 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi
  • Azərbaycan, rus və ingilis dilləri sərbəst danışıq və yazı səviyyəsində;
  • Kreativ, işinə qarşı həvəsli və məsuliyyətli olmalı;
  • Fərqli düşünmə bacarığı
  • Bir neçə tapşırığı idarə etmək bacarığı (multitasking);
  • Analitik düşüncəyə sahib, problemləri həll etmə bacarığı;
  • Qrupla işləmə bacarığı,idarəetmə bacarığı
  • Ünsiyyət qurma bacarığı.

Xahiş olunur CV göndərərkən mövzu yerinə tələb olunan vakansiyanı “PR menecer” (Madeyra Brendi) qeyd edib göndərəsiniz.

 

VAKANSİYA 9

Company

Inside sales representative

Son tarix 17 fev 2023 – [email protected]

Job responsibilities are as follow:

  • Providing with MRO procurement services
  • Receiving RFPs from customer, modifying, analyzing and sending to appropriate vendors and manufacturers
  • Analyzing the oil- gas equipment market. Finding out the most competitive prices in the world market
  • Contributes to overall client satisfaction through delivery of multiple and complex spend management initiatives and prompt resolution of customer issues
  • Seeking reliable vendors or suppliers to provide quality goods at reasonable prices
  • Reviewing technical specifications for equipment and materials
  • Evaluation and clarification of commercial and technical offers from vendors
  • Preparing of Quotations, Purchase orders, Order Acknowledgments
  • Expediting order delivery dates with vendors and inform customers on any progress

Salary: 1200-1500 AZN net

 

VAKANSİYA 10

AKBIS

Менеджер по продажам

Son tarix 21 fev 2023 [email protected]

В связи с активным развитием и расширением производства ищем менеджера по продажам проектов.

Наши ценности:

  • Честность и искренность в общении;
  • Эффективность в выполнении задач;
  • Постоянное развитие и обучение;
  • Здоровые отношения в команде;
  • Богатство.

Чем нужно заниматься:

  • Пройти обучение продажам в нашей компании;
  • Звонить по входящим заявкам;
  • Вести переговоры с клиентами на азербайджанском, английском или русском языках;
  • Закрывать сделки;
  • Вести клиентскую базу.

Что вы получите:

  • Зарплату, которая включает оклад + % с продаж;
  • Зарплату выше рынка на 25%;
  • Работа 5/2, 8-ми часовой рабочий день;
  • Трудоустройство по ТК, соц. пакет;
  • Обучающие материалы для легкого старта;
  • Возможность карьерного роста – до руководителя отдела продаж за 6 месяцев;
  • Уютный офис;
  • Удобная и простая CRM;
  • Мобильная связь от компании для звонков клиентам;
  • Сильная команда по продажам;
  • Возможны командировки зарубеж;
  • Здоровая и трезвая молодая команда;
  • Развитие и обучение за пределами компании (курсы, тренинги и т.п.);
  • Доступ к корпоративной библиотеке.

Особым преимуществом для вас будет опыт работы в CRM Битрикс24.

И теперь, если вы внимательно прочитали данную вакансию и решили, что хотите с нами работать, напишите в отклике “Я хочу работать в компании “AKBIS Group”. Так мы поймем, что вы – внимательный кандидат.

 

VAKANSİYA 11

Can-Pa

İnsan resursları mütəxəssisi

Son tarix 17 fev 2023- [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İşçilərin şəxsi işlərini hazırlayır və formalaşdırır, onlarda əmək fəaliyyəti ilə bağlı olan dəyişiklikləri qeyd edir;
  • İşəqəbul hazırlıqlarının və iş müsahibələrinin təşkilini icra edir;
  •  Əmək qanunvericiliyinə, əsasnamə, təlimat və müəssisə rəhbərlərinin əmrlərinə müvafiq olaraq işçilərin işə qəbul edilməsi, vəzifə dəyişikliyi, ezamiyyət, məzuniyyət və işdən azad olunmalarını rəsmiləşdirir;
  • Əmək müqavilələrini doldurur və tərəflərin arasında imzalanmasına nəzarət edir;
  • İş stajının hesabını aparır, işçilərin hazırkı və keçmiş fəaliyyəti haqqında arayış verir;
  • İş vaxtının istifadəsi cədvəlinin hazırlayır və gündəlik qeydləri aparır;
  • İşçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin qeydiyyatını aparır, növbəti il üçün məzuniyyət qrafikinin tərtib olunmasında iştirak edir;
  • Peşələr üzrə vəzifə təlimatlarının yazılması;
  • Kadr axınının səbəblərini öyrənilməsində və onların aradan qaldırılması tədbirlərinin işlənib hazırlanmasında iştirak edir;
  • Əmrlərin, sərəncamların, eləcə də icrası nəzarət tələb edən tapşırıqların uçotunu aparır;
  • Əmək üzrə perspektiv və illik planların işlənib hazırlanmasında iştirak edir;
  • İşçilərin gündəlik davamiyyətlərinə nəzarət edir və rəhbərliyə hesabat verir;
  • Daxili sənəd dövriyyəsini icra edir;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları yerinə yetirir.

Namizədə tələblər:

 

  • İş təcrübəsi: İnsan Resursları üzrə minumum 2 il iş təcrübəsi.
  • Təhsil: Ali təhsil
  • Cins: Xanım və bəy namizədlər
  • Üstünlüklər: İnsan Resurslarının rəsmi qanunvericiliklə yanaşı strateji tərəfində də təcrübəsi olması əlavə üstünlükdür.
  • Kompüter bilikləri: Ms-Office proqramları
  • Fərdi keyfiyyət tələbləri: Yaradıcı, yenilikçi və inkişafa açıq, yüksək ünsiyyət bacarığı və təqdimetmə bacarığı, Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı, Məntiqli düşünmə və problemləri araşdırma bacarığı, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı (özünütəkmilləşdirmə), məsuliyyətlilik.

Məlumat:

  • İş rejimi: 5 günlük
  • İş saatı: 09:00 – 18:00
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
  • Əmək haqqı: 700-1000 AZN (namizədin bilik və bacarığına əsasən təyin ediləcək)
  • İş yeri: Hökməli qəs, Şamaxı şos.14-cü km.
  • Qeyd: Şirkətə yaxın ərazidə yaşayan namizədlərə üstünlük veriləcək.

Vakansiya üçün müraciət qaydası: CV-lər “İnsan Resursları üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə elektron ünvanına göndərilməlidir.

 

VAKANSİYA 12

ROOF Academic Training

Qrup inzibatçısı

Son tarix 19 fev 2023- [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qrup koordinatorundan məlumatları alaraq açılacaq qrup iştirakçıları ilə əlaqə yaratmaq
  • Ofis daxilində dərs otaqlarının seçilməsi, tələbələrə otaqlar haqda məlumat vermək
  • İnzibatçısı olduğu qruplarda tələbələrin suallarına əhatəli cavab vermək
  • Dərsi bitirən və növbəti səviyyəyə keçən tələbələrin mərhələ testlərini koordinasiya etmək
  • Görülən işlər və nəticə ilə bağlı hesabatlar hazırlamaq.

Tələblər:

  • Təhsil və ya Təlim tədris mərləzlərində bu və oxşar vəzifədə iş təcrübəsi
  • İnsanlarla ünsiyyəti sevən, yaxşı kommunikasiya bacarıqları olmalı
  • Basic və ya basic-dən biraz yuxarı səviyyədə excel (task ilə yoxlanılacaq)

İş haqqında:

  • Əmək haqqı fix + bonus şəklində
  • Ofis Nərimanov və Gənclik metrolarına piyada məsafədə yerləşir. İqtisad Universitetinin Gənclik korpusunun yaxınlığı.
  • 6-günlük iş qrafiki

Uyğun namizədlər müraciət üçün CV-lərini “Qrup inzibatçısı” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

 

VAKANSİYA 13

Eco Product

Merçendayzer-ekspeditor

Son tarix 20 fev 2023 – [email protected]

Tələblər:

  • Staj: 1-2  il
  • Yaş: 22 — 45 yaş
  • Təhsil: Orta və ya ali təhsil
  • İş rejimi: Tam iş günü (6 gün)
  • Müqavilə: Əmək müqaviləsi
  • Komanda ilə işləmə bacarığı olmalı;
  • Ünsiyyətcil və inandırma qabiliyyəti yüksək olmalı;
  • Müvafiq sahə üzrə  minimum  1-2 il təcrübə
  • Ekspeditorun və Merçendayzer iş prinsipini bilməli

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qarşısına qoyulan hədəfləri və satış planını yerinə yetirməli;
  • Marketlərdə məhsulların rəflərdə düzülüşünə, qiymətlərinə, istehsal-son istifadətarixlərinə nəzarət edib, məsul şəxslərə məlumat vermək, mağazalarda stoka nəzarət etmək (malın mövcudluğu)
  • Satış nöqtələrinə verilmiş malların pulunun yığmını vaxtında təmin etmək bacarığı;
  • Ərazidə qalan müştəri borclarına cavabdehlik daşımaq və nəzarət etmək;

İş şərtləri:

  • Maaş: 500+ bonus
  • Stabil iş;
  • AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
  • Korporativ nömrə
  • İstirahət günləri: Bazar günü
  • İş saatı: 09.00-17.00
  • Ünvan : Bakı şəh. , Altes Plaza

Maraqlananlar öz CV formalarını mail ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, “Merçendayzer-ekspeditor” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).

 

VAKANSİYA 14

Unimac

Satış Təftış Mütəxəssisi (Cəlilabad)

Son tarix 19 fev 2023 – [email protected]

Struktur bölmə: Cənub bölgəsi üzrə
İş yeri:Bakı Şəhəri (Cəlilabad rayonu mümkündür)

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Şirkətin müxtəlif strukturlarında və ərazidə mütəmadi olaraq  debitor borcların üzləşməsini həyata keçirmək;
  • Satış obyektlərində mövcud məhsulların sayılması;
  • Əmtəə görünüşünün yoxlanılması;
  • Məhsulların qəbulunda iştirak edərək, onların sayımına, keyfiyyətinə nəzarət edilməsi;
  • Məhsulların istehsal tarixlərinin yoxlanılması;
  • Aşkar edilmiş çatışmazlıqların aktlaşdırılması və mövcud çatışmazlıqların həlli istiqamətində addımların atılması;
  • Yoxlamaların nəticələri haqqında rəhbərliyə mütəmadi hesabatların təqdim olunması;
  • İş bölgüsü əsasında rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların icrası.
  • İnventarizasiya prosesində iştirak və onlara nəzarət
  • Yığılacaq vəsaitin hazırlanması və yenilənməsi
  • Müştəri haqqında analızlər etmək

Vəzifə tələbləri:

  • Təhsili/ixtisası:Ali təhsil
  • İş təcrübəsi:1 il (istiqamət və ya dağıtım şirkəti üzrə )
  • Xüsusi tələblər:Cins-kişi
  • Dil bilikləri:Azərbaycan dili – əla; Rus dili (üstünlükdür)
  • Kompüter bilikləri:MS Office / 1C
  • Sürücülük vəsiqəsi və şəxsi maşının olmağı əsas şərtdir.

Digər məlumatlar:

Vakansiya üçün müraciət qaydası:CV-lərini mövzü yerində Satış Təftış Mütəxəssisi (Cəlilabad) yazmaqla elektron poçtuna göndərə bilərsiniz.

Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

VAKANSİYA 15

Camal LTD

Regionlar üzrə bölgə nümayəndəsi

Son tarix 21 fev 2023 – [email protected]

Namizədə tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə 3 ildən artıq iş təcrübəsi
  • Satış sahəsində bilik və bacarıqların yüksək səviyyədə olması
  • İdarəetmə bacarığı və müvəffəqiyyətli şəxsi satış təcrübəsi
  • Strateji qərarlar qəbul etmək və nəticələrə görə məsuliyyət daşımaq
  • Yüksək liderlik və danışıq qabiliyyətinin olması
  • Yaş həddi 30-45 yaş arası
  • Şəxsi avtomobilin olması vacibdir
  • 1C (8.3) istifadə bacarığı

İş barədə məlumat:

  • Satış planları və hədəflərinə nail olmaq üçün satış təmsilçilərinin idarə edilməsi
  • Müştəriləri cəlb etmək üçün kommersiya təkliflərinin hazırlanması. Müştəri bazasının inkişafı və yeni məhsulların təbliği
  • Bölmə və əsas müştərilər tərəfindən satış planlaşdırılması, əsas müştərilərlə ticarət danışıqlarının aparılması
  • Satışın təhlili və sənədlərin idarə edilməsi. Günlük və aylıq satış hesabatlarının hazırlanması
  • Müştəri debitor borclarının idarə edilməsi

Əlavə məlumat:

  • Əmək haqqı; 800 – 1000 AZN + satışdan faiz
  • AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
  • Tam iş qrafiki, 6 günlük iş rejimi

 

VAKANSİYA 16

 

 

VAKANSİYA 17

City Finance BOKT

İstehlak kreditləri üzrə kiçik mütəxəssis

Son tarix 19 fev 2023 – [email protected]

Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?

  • Ali təhsil (maliyyə, kredit, iqtisadiyyat və digər əlaqəli sahə üzrə)
  • 21-29 yaş aralığı
  • Əla səviyyədə azərbaycan dili (Rus dili biliyi üstünlükdür)
  • Yüksək səviyyədə riyazi biliklər və analitik qabiliyyət
  • Yüksək ünsiyyət qurma və komandada işləmək bacarığı
  • MS Excel üzrə biliklər

İstehlak kreditləri üzrə kiçik mütəxəssis nə iş görür?

  • Müştərilərin istehlak krediti şərtləri barədə məlumatlandırılması
  • Kredit üzrə müraciətlərinin qəbulu və analizi
  • Kreditləşmə üzrə müvafiq sənədləşmənin həyata keçirilməsi
  • Kredit portfelinə nəzarət edilməsi və gündəlik ödəmələrin təqib edilməsi

Əlavə məlumat:

  • 5 günlük iş qrafiki: 09:00 – 18:00
  • Əmək haqqı: 300 AZN (Gross) + Bonus

Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “İstehlak kreditləri üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

 

VAKANSİYA 18

Dəniz – Servis MMC

Tender və satış üzrə mütəxəssis

Son tarix 19 fev 2023 – [email protected]

Görəcəyiniz işlər:

  • Daxil olan tender təkliflərinin, kotirovkaların qeydiyyatını aparmaq və onların aidiyyəti üzrə saxlanılmasını təşkil etmək;
  • Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət sahəsi ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
  • Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Tələb olunan sənədlərin toplanması və icra üçün təqdim edilməsi;
  • Tender zamanı şirkəti təmsil etmək;
  • Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması;
  • Tender və kotirovka protokollarının hazırlanması;
  • Yeni müştəriləri cəlb etməklə şirkətin müştəri bazasını artırmaq;
  • Potensial müştəriləri tapmaq, onlara təkliflər vermək;

Namizədə tələblər

  • Ali təhsilli,
  • Tender sahəsində 1-3 il təcrübəsi olmalı,
  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilməli,
  • Ofis texnikası ilə işləmə bacarığı,
  • Microsoft Office proqramlarını bilməlidir,
  • Səliqəli, punktual, xoş görünüşlü,
  • Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı
  • Fikrini izah etmək qabiliyyəti;
  • Ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
  • İşə planlı yanaşması;

Əlavə məlumat:

  • Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq müəyyən edilir.
  • İş qrafiki: 5 gün

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər öz CV-lərini mövzu yerində “Tender və satış üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər. Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər müsahibə üçün dəvət olunacaqlar.

 

VAKANSİYA 19

ProSol QSC

Receptionist

Son tarix 19 fev 2023 – Müraciət et

Requirements:

  • Higher Education Diploma;
  • Excellent written and oral communication skills in Azerbaijani, Russian and English;
  • Ability to work freely in Microsoft office programs (Word, Excel, Outlook);

Job Describtion:

  • Monitoring the registration of all incoming and outgoing documents, document delivery and document circulation;
  • Receive incoming calls and direct them to their destination;
  • To be responsible for the management and booking of the meeting room;
  • Carrying out other relevant tasks of the management;
  • Fulfilling tasks according to procedures and instructions;
  • To carry out other written and verbal tasks given by the managers within the framework of our corporate procedures;
  • Ordering an access card for newly arrived employees;

Skills:

  • Effective verbal communication and listening skills;
  • Effective organizational skills;
  • Ability to communicate effectively in writing;
  • Time-Management skills;
  • Problem-solving skills;

What we offer:

  • Health Insurance package;
  • Access to the most prestigious fitness and swimming pool;
  • 1 paid day off per month additional to paid vacation;
  • Supporting professional development and personal growth;

Salary is 600 AZN. Please note that only eligible candidates will be invited for an interview.

Interested candidates are requested to submit their resumes through mentioned link.

 

VAKANSİYA 20

Başak Group

Satış mütəxəssisi (dağıtım)

Son tarix 19 fev 2023 [email protected]

Tələblər:

  • Ali təhsil,
  • Ekspeditor, satış dağıtım sahəsində 2-3 il təcrübə (yanlız təcrübəsi olan namizədlərin cv formaları dəyərləndiriləcək),
  • Əsas tələb: şəxsi avtomobil (amortizasiya xərcləri qarşılanır),
  • Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
  • Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
  • 23-30 yaş aralğı,

Öhdəliklər:

  • Aylıq satış hədəflərinə çatmaq,
  • Müəyyən edilmiş ərazi üzrə müştəri ziyarətləri və sifarişlərin alınması,
  • Dağıtım standartlarının satış nöqtələrindən icraatı.

İş şəraiti:

  • İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək; şənbə yarı iş rejimi,
  • Əməkhaqqı: 700-800 AZN + Bonus (KPİ),
  • Nahar şirkət tərəfindən qarşılanı
  • Korporativ nömrə
  • Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.

Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satış mütəxəssisi-dağıtım” yazaraq göndərə bilərlər.

 

VAKANSİYA 21

STI Travel

Project Manager

Son tarix 19 fev 2023 [email protected]

Должность Project Manager:

  • Опыт работы на должности руководителя проектов от 2-х лет, с опытом самостоятельного управления проектами;
  • Опыт управления людьми (организация командной работы);
  • Успешно реализованные проекты;
  • Понимание методологий ведения проектов, управления персоналом, кризис-менеджмента и тд;
  • Умения работать с онлайн-системами для постановки и учета задач.
  • Умение правильно измерять и увеличивать результаты работы команды;
  • Знание азербайджанского и русского языка обязательно;
  • Высокие коммуникативные навыки, умение грамотно ставить задачи, оценивать работы сотрудников, давать обратную связь.

Какие личными качествами / навыками должен обладать кандидат:

  • Умение завоевать авторитет среди команды;
  • Быть требовательным к себе и к команде;
  • Быть креативным и уметь креативно мыслить;
  • Быть исполнительным и настойчивым в реализации задач;
  • Быть уверенным в себе;
  • Иметь высокие коммуникативные навыки.

Что будет входить в обязанности:

  • Постановка задач команде, проверка выполнения задач;
  • Управление процессом планирования (определение плана и подготовка к реализации проекта/задач);
  • Документооборот по проекту/реализации проектов;
  • Контроль сроков выполнения проектных задач;
  • Коммуникация с командой и подрядчиками,
  • Ведение отчетности о проделанной работе.

Конкурентоспособная заработная плата и карьерный рост;
Офис на 28 май
График: ПН-ПТ, с 9:00 до 18:00;
Своевременная выплата заработной платы раз в месяц.
Зарплата: 1500 манат.

Просьба отправлять резюме с пометкой «Project Manager» в названии письма.